воскресенье, 8 января 2017 г.

Интервью для Каралевны :)

Привет, девочки!

Вот и я дожилась до интервью :)

Спасибо первому всеукраинскому научно - развлекательному женскому порталу "Каралевна" за внимание к моим работам и за очень интересную беседу.

Хочу поделиться статьей с вами - давайте знакомиться ближе :) В статье в большей мере речь идет о фотографии. Тем не менее ... Я немного задумалась о себе самой. И много чего рассказала о себе вам :)

Спасибо, что читаете!

Наталя Долгова - фотограф з мріями та щирим серцем!

Чарівна, природня, щира Наталя Долгова - фотограф за покликом душі та управлінець в сфері зовнішньоекономічних зв'язків і банківської діяльності за фахом. Здивовані? Ми – так!
Наталочко, розкажи, як твоєму житті з'явилося захоплення фотографією?
  • Моє захоплення фотографією виникло багато років тому. Напевно, це було мені призначено десь зверху. Тому що фотографія – це захоплення. Це те, що йде від серця, від душі. Іноді ти приходиш до цього якось природнім шляхом – тебе просто захоплює сам процес, і результат.
Хто ти за фахом?
  • За фахом я економіст – керівник у сфері зовнішньоекономічних зв'язків і банківської діяльності. Маю дві вищих освіти. Хоча після закінчення інституту потрапила в сферу маркетингу і так захопилася, що залишилася там і до цього часу. Працювала в сегменті маркетингу нерухомості від створення ідеї забудови ділянки до кінцевої її реалізації: ми розробляли концепції об'єктів, проектували, будували комерційну нерухомість, консультували власників з управління ними. Це для мене не менш захоплююча сфера, ніж фотографія.
Чи маєш диплом фотографа і де ти навчалася фотографувати?
  • Фотограф, до речі, я теж дипломований. Навчалася в «Укртелерадіопресс» інституті, на кількох спеціалізованих курсах, намагаюся «тримати» руку на пульсі: відвідую цікаві для мене майстер-класи, зустрічі з фотографами, роботи яких мені подобаються, дивлюся профільні конференції та вебінари. І, звичайно, спілкуюся з колегами по цеху. Не кожен готовий ділитися знаннями. Але, на щастя, доля подарувала мені таких людей – справжніх професіоналів фотографії, майстрів своєї справи, які щедро діляться досвідом, завжди дадуть необхідну пораду, підкажуть і направлять.
 
Як відреагували на твоє захоплення рідні?
  • Мені неймовірно пощастило з родиною. Моя сім'я – це найбільше щастя в моєму житті. Мене завжди підтримували мої батьки. І я щаслива, що в особі мого чоловіка та дітей я теж завжди знаходжу розуміння (навіть тоді, коли наші думки розходяться), повагу до моєї точки зору і, звичайно, допомогу в реалізації моїх планів, в усіх починаннях і прагненнях та й просто – в рутинній домашній роботі. Моя сім'я - це мої незамінні помічники.
Чому саме фотографія?
  • Спочатку мені просто подобалося фотографувати свою сім'ю. Адже наше життя - це те, що відбувається сьогодні. Хочеться назавжди зберегти безцінні спогади про щасливі моменти життя: усмішки близьких. Я завжди любила старі сімейні світлини - трохи пожовклі, трохи прим'яті ... Але від таких фото завжди захоплює дух, тому що ти тримаєш в руках уже давно минулі літа. Вони могли б пройти непоміченими, стертися з пам'яті, але лишился на фото. Але ж ось вони - ти знаєш, яку зачіску носив твій дід, як бабуся зав'язувала шалик, які ямочки на щоках були у мами, коли вона усміхалася.
Які ще маєш цікаві захоплення?
  • Я створюю альбоми ручної роботи. Роблю їх і для себе, своїх близьких, і на замовлення. Крім того, я роблю і листівки. Зараз це ще називається скрапбукінг і кардмейкінг. А ще я дуже люблю реставрувати старі знімки. Так «оживають» давно стерті та вицвілі спогади.
Розкажи про свою родину. На скільки для тебе важлива підтримка близьких?
  • Мої чудові батьки, сестричка та її сім'я, звичайно ж - чоловік, донька та син. Вони - моя опора, надають сенс мого життя, наповнюють мене любов'ю, а значить і енергією. Я ціную їх думку. Не скажу, що я слабка людина, але підтримка мені теж дуже потрібна. Адже коли відчуваєш міцний тил, то і в бій йти не страшно. Ну і звичайно ж - я жінка.
У жінки завжди має бути поруч міцне плече, на яке можна обпертися в особливо важкі моменти
Відкрий таємничку, що потрібно  зробити, аби стати фотографом? І які фотографи тобі близькі?
  • Напевно, потрібне велике бажання. Я завжди в житті дотримувалася думки: той, хто хоче, завжди може зробити набагато більше. Ну і, звичайно, як і в будь-якій справі - потрібна практика. Знімати, знімати, і ще раз знімати. Чим більше ти фотографуєш, тим більшого досвіду здобуваєш. Як і в будь-якій професії є напрямки, так і в фотографії: кожен фотограф шукає свою нішу – те, що є йому близьким, що приносить найбільше задоволення. Я дуже люблю фотографувати людей. Напевно, більшою мірою я портретист.

  • Я ще я дуже люблю зйомку в природних умовах - на професійній мові це називається «виїзна» зйомка: в парках і скверах, на березі річки або біля озера. Але, щодо фотографії в цілому, мені подобаються багато напрямків. Просто обожнюю натюрморт, подобається пейзажна фотографія, люблю репортажну зйомку (там, де багато подій, емоцій, характерів). А ось глянець зовсім не приваблює. Дуже подобаються документальні фото. Тому один з фотографів, творчість яких зараз мене найбільше приваблює - це Себастьян Салгадо. Його роботи життєві та глибокі, їх можна розглядати годинами. З портретних фотографів - Олег Віденін, подобаються знімки Катерини Рождественської. З найближчого кола також є фотографи, чиї роботи мені подобаються - це майстри сімейної та дитячої зйомки (Олена Шумілова, Карина Кіль, Анна Гіс та ін.), Фотохудожники Анна Немирович, Діна Беленко - майстри натюрморту, в чиїх роботах я знаходжу натхнення. Ціную творчість Максима Дмитрієва. Це відомий російський фотограф, майстер портретної фотографії, мій найулюбленіший майстер. Крім того, цікавий для мене і Ансель Адамс - майстер чорно-білої пейзажної фотографії. А ще зазначу, що більше люблю розглядати класиків фотографії, ніж сучасників – це і натхнення і навчання.
Як підготуватися до фотосесії, твої поради?
  • Безумовно, до фотосесії потрібно готуватися. Це не означає, що потрібно місяць сидіти на дієті або купувати дорогі речі. Слід продумати образ, одяг, макіяж, реквізит для зйомки. Причому не тільки для себе, а якщо йде сімейна зйомка або групова - для всіх учасників. Повинна бути загальна ідея зйомки. Якщо ідеї немає, фотограф повинен її продумати в донести до учасників. У таких випадках я намагаюся краще пізнати клієнта. Хто він, що любить, його інтереси, що чекає від зйомки, і таке інше. А потім я вже даю рекомендації щодо образів. У мене є загальні рекомендації з підготовки, які я висилаю клієнту в листі. Загальні питання я намагаюся завжди промовляти: що краще не надягати, коли прибути в студію, як підготувати дітей та ін. В умовах студії намагаюся бути ненав'язливим фотографом, побудувати процес зйомки так, щоб він приносив задоволення обом сторонам. Я рекомендую своїм моделям просто бути собою, отримувати задоволення від процесу, а я сама вже коректую процес, задаю напрям, обираю ракурси.
Обладнання фотографа - не легка штука в прямому сенсі слова. Чи не важко тобі?
  • Як то кажуть, свій тягар не важкий. Якось навіть ніколи не замислювалася, чи воно взагалі важке (усміхається). Коли біжиш кудись з сумкою, повною техніки, як правило, думаєш про майбутню зйомку, прокручуєш в голові деталі. Зовнішній світ відходить на другий план. А взагалі я сильна (усміхається). Я три рази на тиждень відвідую спортивний зал. А влітку дуже полюбляю велосипеди – це для мене потужне джерело життєвої енергії та гарного настрою.
Наталочко, а яке кіно тобі подобається?
  • Зізнаюся, я дуже рідко дивлюся телевізор. Віддаю перевагу хорошій книзі та часу присвяченому  родині. Щодо кіно, то я дуже люблю старі добрі фільми та стрічки, які можна подивитися всією сім'єю. Люблю фільми про людей, які вміють мріяти та досягати мети, про те, як не бояться реалізовувати свої плани.
Про що твої мрії?
  • Я мрію, щоб у світі було більше добра, взаєморозуміння та поваги. Щоб у моєму улюбленому Донецьку настав мир. Як творча людина мрію встигнути втілити в життя всі задумані плани, щоб вистачило часу, сил і засобів. Хочу прожити своє життя не дарма, залишити по собі творчу спадщину. Мрію, аби моя родина була щасливою. Щоб батьки були здорові, а дітки виросли успішними людьми та прожили щасливе життя. І, звичайно, мрію про нову апаратуру для зйомок.
Як творча людина мрію встигнути втілити в життя всі задумані плани, щоб вистачило часу, сил і засобів
Чи любиш подорожувати?
  • Дуже люблю подорожувати, особливо всією родиною. Хотілося б робити це частіше, але виходить не завжди. Є навіть маршрут, куди саме ми плануємо поїхати. Але коли ми вдома, в Києві, теж не гаємо час. Любимо вело прогулянки. Дуже любимо гуляти містом...

Продовж фразу «Я - Каралєвна, бо ...»
  • … бо я того варта. Та насправді не така я вже й Каралєвна) Думаю, що кожна з нас гідна корони. І коли ми це будемо розуміти, тоді все у нас вийде.
Розмову вела Оленка Некрасова

Источник:
http://karalevna.com.ua/akademia/karalevna/864-natalya-dolgova---fotograf-z-mriyamy-ta-shhyrym-sercem

Комментариев нет:

Отправить комментарий